مشاوره حقوقي
مشاوره حقوقي

جعل سند و اسناد از گذشته تا‌ كنون ‌توسط مجرمين ‌صورت مي‌گرفته است و باعث خسارت به مالكين مي‌شده است كه هم اكنون نيز در برخي موارد جعل سند صورت مي‌گيرد. در ادامه قصد داريم در مورد جعل سند تك برگي و استعلام اصل بودن آن توضيحات مفيدي را خدمتتان ارائه نماييم، با ما همراه باشيد.

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.
 
 

جعل سند تك برگي امكانپذير است ؟

با وجود اينكه ‌‌‌سند تك برگي به صورت مكانيزه توليد مي‌شود و جعل آن بسيار دشوار است اما در برخي موارد ديده شده است كه مجرم اين سختي را به دوش كشيده و ‌‌‌سند را با وجود سخت بودن جعل مي‌كند تا بتواند از ملك و املاك افراد ديگر سوء استفاده كند. براي مثال فردي ‌‌‌سند خانه خود را جعل مي‌كند و آن را به صورت همزمان به چند نفر مي‌فروشد تا بتواند با فروش يك خانه پول چندين خانه را به دست بياورد و كلاهبرداري كند. براي آشنايي با اركان سند رسمي كليك كنيد.

استعلام و تشخيص اصل بودن سند تك برگي

يكي از مواردي كه ممكن است باعث نگراني افراد شود جعلي بودن‌‌‌‌ سند‌هاي تك برگي مي‌باشد كه در اين باره بايد بگوييم‌ هيچ جاي نگراني وجود ندارد و فرد مي‌تواند براي تشخيص اصل بودن ‌‌‌سند استعلام بگيرد. براي اين ‌كار به دو روش زير مي‌توان عمل‌ نمود:

  • از فرد فروشنده بخواهيد كه استعلام ثبتي ‌‌‌سند را پيش از معامله به شما ارائه دهد و شما را مطمئن‌ كند كه ‌‌‌سند اصل بوده و جعلي نيست.
  • شما مي‌توانيد با رجوع به سامانه ثبت اسناد رسمي و ورود به اين سامانه استعلام بگيريد كه ‌‌‌سند مورد نظرتان اصل است يا جعل شده كه براي اين‌كار مي‌بايست شناسه ‌‌‌سند را در سامانه وارد كنيد تا اطلاعات كامل آن را مشاهده كنيد و از اصل بودنش اطمينان حاصل فرماييد.

نكته مهم: توجه داشته باشيد كه جعل نمودن ‌‌‌سند تك برگي بسيار كم اتفاق مي‌افتد و معمولا چون ‌‌‌سند داراي هولوگرام مخصوص مي‌باشد نمي‌توان ‌آن را جعل نمود.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص جعل سند تك برگي، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد. كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آماده‌اند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون جعل سند تك برگي پاسخ دهند.

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد يا مي توانيد مقالات مجله حقوقي وكيل دات كام را مطالعه نماييد.
سند تك برگي قابل جعل است؟

جعل اين نوع سند كار بسيار دشواري است و كم اتفاق مي‌افتد. با تدابيري كه در اسناد رسمي در خصوص سندهاي تك برگي اتخاذ شده، جعلي بودن سند به سرعت مشخص مي‌شود

براي استعلام اصل بودن سند تك برگي بايد به چه سامانه اي وارد شد؟

مي‌بايست به سامانه ثبت اسناد رسمي وارد شويد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: جعل سند تك برگي،
موضوع:
[ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۲:۱۱ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی