مشاوره حقوقي
مشاوره حقوقي

وكيل مهاجرت در واقع همان وكيل داراي پروانه است كه طبق قانون مي‌تواند در دعاوي و پرونده هاي مربوط به مهاجرت نيز فعاليت داشته باشد. اما برخي از وكلا به صورت تخصصي در زمينه مهاجرت فعاليت مي‌نمايند. طبيعي است كه اين وكلا تجربه بيشتري در رشته مورد نظر خود به دست مي‌آورند و در آن خبره مي‌گردند. با توجه به اين كه مهاجرت به مقاصد و روش هاي مختلف انجام مي‌شود، يكي از اولين اقداماتي كه براي خروج از كشور بايد انجام دهيد، انتخاب راه مناسب است. به همين منظور وكلاي مهاجرت براي آسان‌تر شدن و كم هزينه تر شدن روند مهاجرت شما خدمات ارائه مي‌دهند.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

 

منبع : وكيل مهاجرت

 

وكيل مهاجرت كيست ؟

يك وكيل بعد از دريافت پروانه وكالت مي‌توانند در تمامي دعاوي حقوقي و كيفري وكالت نمايد. اما گاهي برخي از وكلا تنها در حوزه خاصي فعاليت مي‌كنند. اين اقدام موجب مي‌شود تا وكيل در آن حوزه خبره و ماهر شود. علاوه دعاوي خانوادگي، كيفري، مالي و.. يكي از حوزه‌هاي فعاليتي وكلا، وكالت در حوزه مهاجرت است.

هر كشوري بر اساس قواعد و مقررات مخصوص به خود اقدام به پذيرش اتباع از ساير كشور‌ها مي‌نمايد. بنابراين افراد براي مهاجرت كردن يا مسافرت به خارج از كشور نيازمند رعايت قوانين كشور مقصد هستند. قوانين داخلي كشور‌ها براي پذيرش خارجي‌هاي مسافر يا مهاجر در غالب رشته‌اي با عنوان حقوق بين‌الملل خصوصي مطرح مي‌گردد.

با اين اوصاف كساني كه قصد مهاجرت به كشور ديگري را دارند بايد حتماً قوانين و مقررات خاص آن كشور را مربوط به مهاجران و اتباع خارجي مطالعه كنند. مثلاً تحقيق كنند كه كشور مقصد در چه شرايطي به تبعه ديگر كشور‌ها اقامت يا تابعيت اعطا مي‌كند. به عنوان مثال يكي از شرايط اخذ تابعيت كشور ايران 5 سال سكونت در ايران است.

داشتن يك وكيل‌مهاجرت ماهر كه با قواعد حقوقي كشور مقصد مهاجر آشنايي داشته باشد امرمهاجرت را بسيار آسان مي‌كند. درست است كه اشخاص بدون داشتن وكيل‌مهاجرت مي‌توانند به نحوي امور مربوط به مهاجرت را انجام بدهند. اما انجام مراحل قانوني جهت مهاجرت كردن و دريافت ويزا و اقامت آن‌گونه كه تصور مي‌شود كار آساني نيست و نيازمند آشنايي دقيق و كافي با قوانين كشور مقصد مي‌باشد.

وظايف وكيل مهاجرت چيست؟

اگر مهاجر بخواهد امور مربوط به مهاجرت را خود انجام دهد مي‌تواند از مشاوره‌هاي وكيل‌مهاجرت استفاده نمايد. در اين شرايط وكيل وظيفه راهنمايي مهاجر را دارد و مهاجر بايد تمام مراحل اداري و اقدامات را شخصاً انجام دهد. اما مهاجر با وكالت دادن به يك وكيل‌مهاجرت نيازي نيست كه براي انجام مراحل به صورت شخصي عمل كند. بلكه وكيل‌مهاجرت وظيفه خواهد داشت تمام اقدامات و پروسه‌هاي مربوط به مهاجرت و پذيرش را از طرف موكل خود انجام دهد. وكيل‌مهاجرت طبق قرارداد وكالت در قبال موكل خود وظايف زير را به عهده دارد:

  • وكيل‌مهاجرت بايد يك قرارداد شفاف با متقاضي مهاجرت منعقد سازد. كه طي اين قرارداد تمامي اقداماتي كه وكيل مي‌خواهد به وكالت از مهاجر انجام دهد ذكر گردد.
  • لازم است كه وكيل‌مهاجرت در زمان امضاي قرارداد وكالت مهاجرتي مفاد قرارداد را به صورت دقيق به اطلاع مهاجر برساند. متقاضي مهاجرت نيز بايد قرارداد را كامل مطالعه نمايد. چرا كه بايد از اين كه اقدامات و شرايط درج شده در قرارداد مد نظر مهاجر مي‌باشد يا خير يقين حاصل گردد.
  • همچنين وكيل‌مهاجرت بايد تمام امور حقوقي، اداري و تشريفاتي براي دريافت پذيرش مهاجرت از كشور مقصد را انجام دهد. به عبارتي در هيچ مرحله‌اي نياز به انجام كاري به صورت مستقيم توسط موكل نباشد.
  • محدوده وظيفه وكيل‌مهاجرت در چهارچوب قرارداد وكالت منعقد شده است. لذا وكيل مهاجرت اجازه ندارد خارج از چهارچوب قرارداد عمل نمايد و نبايد از موكل هزينه اضافه‌تري از هزينه‌هاي لازم براي انجام امور مهاجرت دريافت نمايد.
  • تمامي اقدامات انجام شده از جانب وكيل بايد به اطلاع موكل رسانده شود و در تمام تصميم گيري‌ها وكيل بايد طبق مصلحت موكل عمل نمايد. در صورت تخلف وكيل در اين زمينه موكل مي‌تواند از وي شكايت نمايد.

هزينه وكيل مهاجرت چگونه تعيين مي‌شود ؟

بهتر است پيش از اين كه اقدام به انتخاب وكيل مهاجرت نماييد ابتدا از نتايج پرونده‌هاي قبلي وي مطلع شويد تا از مهارت و تخصص وكيل اطمينان حاصل كنيد. هزينه‌هاي وكالت معمولاً بر اساس تعرفه حق‌الوكاله وكيل دادگستري تعيين مي‌شود.  اما طبيعتاً هزينه‌هاي وكيل مهاجرت در بين وكلا و كارشناسان مهاجرت و… تفاوت‌هايي دارد. با توجه به تخصص هر يك از آن‌ها هزينه پذيرش وكالت متفاوت خواهد بود. همچنين زماني كه انجام تمامي امور بر عهده وكيل است هزينه‌ بيشتر از زماني است كه متقاضي مهاجرت  انجام تمام امور را به وكيل مهاجرت نمي‌سپارد و يا صرفاً از مشاوره وكيل استفاده مي‌نمايد.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

سؤالات متداول

وكيل مهاجرت كيست؟

يك وكيل بعد از دريافت پروانه وكالت مي‌توانند در تمامي دعاوي حقوقي و كيفري وكالت نمايد اما گاهي برخي از وكلا تنها در حوزه خاصي فعاليت مي‌كنند. يكي از حوزه هاي فعاليتي وكلا، وكلات در حوزه مهاجرت است.

وظايف وكيل مهاجرتي به طور كلي چيست؟

مهاجرت با وكالت دادن به يك وكيل مهاجرت نيازي نيست ك براي انجام مراحل به صورت شخصي عمل كند. بلكه وكيل مهاجرت وظيفه خواهد داشت تمام اقدامات و پروسه‌هاي مربوط به مهاجرت و پذيرش را از طرف موكل خود انجام دهد.

 

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

شماره تماس :66419012-021

 

 

 

وكيل دات كام بهترين راه حل براي مشكلات حقوقي شما

 

 

 

منبع : وكيل مهاجرت

امتیاز:
بازدید:
برچسب: وكيل مهاجرت،
موضوع:
[ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۷:۱۲ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی