مشاوره حقوقي
مشاوره حقوقي

در اين مقاله قصد داريم تا به بررسي عنوان وكيل مالياتي بپردازيم؛ وقتي از چنين وكيلي صحبت مي‌كنيم شخصي مورد نظر ما است كه در هر دو حوزه مالي، حسابداري و حقوق تحصيل كرده و صاحب تجربه مي‌باشد و منظور از حقوق به طور خاص قوانين مالياتي مي‌باشد. از نظر مالي و حسابداري اين وكيل بايد موجب شود تا سود به حداكثر برسد و در مقابل هزينه‌ها كاهش پيدا كند. از نظر حقوقي وكيل مالياتي بايد تمام تلاش خود را بكند تا دسترسي به اين سود در مدت كوتاهي انجام شود. به عبارت ديگر سود در مدت كوتاه به حداكثر برسد. بنابراين كار چنين وكيلي بسيار پيچيده‌تر از يك وكيل حقوقي است.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

 

منبع : وكيل مالياتي

ويژگي‌هاي وكيل مالياتي

با توجه به توضيحاتي كه در بالا ارائه شد متوجه مي‌شويم كه وكيل مالياتي بايد در زمينه تخصص خود تجربيات و دانش بسياري داشته باشد. همچنين او بايد داراي مدرك تحصيلي در رشته‌هاي حقوق و مالي و اقتصاد نيز باشد. اين وكيل بايد در زمينه مذاكرات تسلط كافي داشته باشد. به عبارت ديگر روابط عمومي بالاي او موجب مي‌شود تا بتواند مذاكرات بين طرفين را كنترل كند و در نهايت از بروز زيان جلوگيري نمايد.

نكته‌اي كه بايد به آن توجه شود اين است كه بازاريابي و تبليغات بايد متناسب با شركت باشد و در مواردي علي رغم هزينه‌هاي بسيار اين تناسب مورد توجه قرار نمي‌گيرد. وكيل مالياتي وظيفه دارد با بررسي تمام جوانب بازاريابي و تبليغات متناسب با شركت را ارائه دهد تا همانطور كه اشاره شد از بروز زيان جلوگيري كند. چراكه اين امر از نظر حقوقي و همچنين مالي از اهميت بسياري برخوردار مي‌باشد.

همچنين اين وكيل با تسلطي كه بر روي قانون دارد مي‌تواند مسير پرونده‌ها را كوتاه كند. البته نكته حائز اهميت اين است كه تجربه او نيز براي انجام اين كار بسيار موثر مي‌باشد.

با تمام اين توضيحات در مي‌يابيم كه حضور اين وكيل موجب مي‌شود تا از بسياري از زيان‌ها جلوگيري شود مانند پرداخت ماليات مضاعف.

وظائف وكيل مالياتي

با توجه به اينكه وكيل مالياتي با قوانين و آيين‌نامه‌هاي مالياتي آشنايي دارد مي‌تواند با توجه به دانش و تجربه خود موجب شود تا يك سازمان، ماليات كمتري را پرداخت كند. اين امر در دو صورت تحقق پيدا مي‌كند.

دادرسي مالياتي

فرم اظهارنامه مالياتي هر سال توسط كساني كه از صاحبان مشاغل محسوب مي‌شوند به اداره ماليات ارسال مي‌شود. در مواردي ممكن است مأمور مميز مالياتي تشخيص بدهد كه فرم به درستي پر نشده است و مبلغ ماليات آن مبلغ اظهار شده نمي‌باشد. در صورت تحقق چنين موقعيتي وكيل مالياتي بايد پرونده را به دست بگيرد و در مراجع حل اختلاف حاضر شود و از اظهارنامه مالياتي كه به آن ايراداتي وارد شده است دفاع كند تا در نهايت موجب شود كه همان مبلغ قيد شده در اظهارنامه مالياتي پرداخت گردد.

پشتيباني مالياتي

منظور از پشتيباني مالياتي اين است كه وكيل مالياتي موكل خود را با كليات آشنا كند. به عبارت ديگر قوانين مالياتي داراي پيچيدگي‌هايي مي‌باشد كه اين وكيل وظيفه دارد موكلين خود را در جريان آن‌ها قرار دهد. اين امر در نهايت موجب مي‌شود تا صورت‌هاي مالياتي به صورت شفاف تنظيم شوند و حداقل ماليات پرداخت گردد.

در واقع پشتيباني مالياتي را مي‌توان فرايندي دانست كه وكيل مالياتي اعمالي نظير معرفي كردن راه‌هاي استفاده از معافيت‌هاي مالياتي، نظارت كردن بر قرارداد‌هايي كه توسط شركت‌ها منعقد مي‌شود و مواردي از اين قبيل را انجام مي‌دهد.

انواع ماليات

ماليات به دو گروه تقسيم مي‌شود: ماليات مستقيم و ماليات غير‌مستقيم. ماليات مستقيم توسط مأمورين مالياتي به طور مستقيم از دارايي يا درآمد پرداخت‌كنندگان ماليات دريافت مي‌گردد و ماليات غيرمستقيم مالياتي است كه از تمامي شهروندان اخذ مي‌گردد بدون اين كه محسوس باشد.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص وكيل مالياتي، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد . كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آماده اند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون وكيل مالياتي پاسخ دهند .

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

شماره تماس :66419012-021

 

 

 

وكيل دات كام بهترين راه حل براي مشكلات حقوقي شما

 

 

 

 

 

 

 

منبع : وكيل مالياتي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاغل سخت و زيان آور،
موضوع:
[ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۶:۳۰ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی