مشاوره حقوقي مشاوره حقوقي
|
امروزه اكثر مردم در سراسر كشور دسترسي به اينترنت داشته و بيشتر امور خود را به صورت اينترنتي به انجام ميرسانند. براي مثال همه افراد ميتوانند خريدهاي خود را به صورت اينترنتي انجام دهند و نيازي به مراجعه حضوري براي خريد كالا نخواهد بود. امروزه در برخي دفاتر و ادارات تهران نيز خدمات به صورت اينترنتي و از طريق سامانههاي مختلف ارائه ميشود. سامانه نوبت دهي واحد اجراي اداره ثبت اسناد و املاك تهران يكي از سايتهايي است كه خدمات خود را به صورت اينترنتي ارائه مينمايد و شما ميتوانيد با كمك اين سامانه نوبتهاي خود را رزرو كنيد. در ادامه قصد داريم در خصوص سامانه نوبت دهي واحد اجراي اداره ثبت اسناد و املاك تهران توضيحات مفصلي را خدمتتان ارائه دهيم، با ما همراه باشيد.
منبع : سامانه ثبت اسناد تهران
سامانه نوبت دهي واحد اجراي اداره ثبت اسناد و املاك تهران چيست ؟همانطور كه ميدانيد تهران پايتخت كشور ما بوده و داراي جمعيت زيادي است. ازدحام جمعيت در اين استان باعث افزايش مراجعات به برخي ادارات شده است و اين موضوع علاوه بر به وجود آمدن بينظمي روند انجام امور را نيز كندتر ميكند. يكي از اداراتي كه تعداد مراجعات به آن بسيار زياد است اداره ثبت اسناد و املاك تهران ميباشد. از آنجايي كه در سال ۹۹ با پيدايش كرونا مراجعه حضوري به اين اداره بايد به حداقل برسد دولت سامانهاي را طراحي كرده است تا مردم بتوانند بدون مراجعه به اين اداره نوبت بگيرند و در تاريخهاي معين شده به اين اداره رجوع كنند. اين سايت معتبر با نام سامانه نوبت دهي واحد اجراي اداره ثبت اسناد و املاك تهران شناخته ميشود كه در روز ۱۰ شهريور سال ۱۳۹۹ تاسيس گرديده است. كاربران ميتوانند با كمك اين سامانه نوبت مراجعه حضوري خود را به صورت اينترنتي دريافت نمايند. شروع نوبت دهي در اين سامانه از ساعت ۸ صبح الي ۱۴ بعد از ظهر ميباشد و در هر ساعت ۶۰ نوبت در اين سايت به ثبت ميرسد. با استفاده از اين سامانه ديگر نياز به نگراني براي انتظار در صفهاي طولاني نبوده و هر فرد دقيقا در ساعتي كه نوبت گرفته است در اداره حاضر ميشود. شرايط دريافت نوبت از سامانه نوبت دهي واحد اجراي اداره ثبت اسناد و املاك تهرانبراي دريافت نوبت از سامانه واحد اجراي اداره ثبت اسناد و املاك تهران ميبايست برخي شرايط را در نظر بگيريد تا در حين دريافت نوبت و همچنين استفاده از آن با هيچ مشكلي رو به رو نشويد. اين شرايط به قرار زير ميباشند:
نحوه دريافت نوبت از سامانه نوبت دهي واحد اجراي اداره ثبت اسناد و املاك تهرانبراي دريافت نوبت از سامانه واحد اجراي اداره ثبت اسناد و املاك تهران ميبايست برخي مراحل را انجام دهيد تا نوبتتان ثبت شود. نحوه دريافت نوبت در اين سامانه به شرح زير ميباشد:
سوالات متداولدر سامانه نوبت دهي واحد اجراي اداره ثبت اسناد و املاك تهران از چه ساعتي نوبت دهي آغاز ميشود ؟نوبت دهي در اين سامانه از هشت صبح آغاز ميشود. در هر ساعت چند نوبت در سامانه نوبت دهي واحداجراي اداره ثبت اسناد و املاك تهران ثبت ميشود ؟در هر ساعت ۶۰ نوبت در اين سامانه ثبت ميشود كه توضيحات كاملتر در متن مقاله آمده است. براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص سامانه ثبت اسناد تهران، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد. كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آمادهاند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون سامانه ثبت اسناد تهران پاسخ دهند.
منبع : سامانه ثبت اسناد تهران
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |