مشاوره حقوقي
مشاوره حقوقي

امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي مردم اكثر امور خود را به صورت آنلاين و غير حضوري انجام مي‌دهند. اما دستگاه قضا نيز از اين موضوع حمايت نموده و با تاسيس برخي از سامانه‌هاي معتبر سعي نموده كه امور حقوقي مردم به صورت غير حضوري انجام گيرند. براي مثال دستگاه قضا در سال‌هاي قبل با راه اندازي سامانه ثنا خدمات حقوقي را به صورت غير حضوري به مراجعين ارائه مي‌نمايد و در واقع تاسيس اين سامانه باعث جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه مردم شده است. يكي ديگر از سامانه‌هايي كه به منظور ارائه خدمات حقوقي غير حضوري تاسيس گرديده است سامانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان مي‌باشد. در ادامه اين مقاله قصد داريم در خصوص سامانه نوبت دهي اجراي احكام شوراهاي حل اختلاف گرگان توضيحات مفصلي را خدمتتان ارائه دهيم، با ما همراه باشيد.

 

 

منبع : سامانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان

سامانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان

سا‌مانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان يكي از سا‌مانه‌هاي معتبري است كه برخي خدمات حقوقي را به صورت اينترنتي به مردم ارائه مي‌نمايد. از آنجايي كه مراجعه به شوراهاي حل اختلاف گرگان بسيار زياد است اين سا‌مانه به منظور جلوگيري از اتلاف وقت و همچنين پيشگيري از شيوع ويروس كرونا تاسيس گرديد.

سا‌مانه اجراي احكام گرگان از سال ۹۹ تاسيس و هم اكنون نيز در حال خدمات رساني به مردم مي‌باشد. واحد اجراي احكام گرگان يكي از شلوغ‌‌ترين مراجع قضايي در كشور مي‌باشد و در سال گذشته ۲۶ هزار پرونده در اين واحد ‌‌‌بررسي گرديده است. حال با پيدايش بيماري كرونا حضور مردم در اين مركز قضايي بسيار خطرناك شده و كارمندان نيز براي رسيدگي به تمامي پرونده‌ها به مشكل بر مي‌خوردند. اما با راه اندازي اين سا‌مانه معتبر بخش اعظمي از مشكلات مردم حل شده است. افراد مي‌توانند با رجوع به اين سا‌مانه نوبت اجراي احكام خود را به صورت اينترنتي دريافت نمايند و در تاريخ مورد نظرشان از آن استفاده كنند.

نكته: اين سا‌مانه تنها مختص مردم گرگان مي‌باشد.

نحوه دريافت نوبت اجراي احكام گرگان

براي دريافت نوبت اجراي احكام گرگان افراد مي‌بايست برخي مراحل را به صورت اينترنتي به انجام برسانند تا نوبت خود را دريافت نمايند. در زير مراحل اخذ نوبت از سا‌مانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان شرح داده شده است:

  • در مرحله اول مي‌بايست وارد سا‌مانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان شويد و سپس بر روي گزينه نوبت دهي قضايي كليك نماييد. عكس
  • حال صفحه‌‌اي برايتان باز مي‌شود كه بايد در آن رمز شخصي ثنا را به همراه كد ملي خود وارد نموده و روي گزينه مرحله بعدي كليك كنيد. عكس
  • در اين مرحله براي شما يك رمز موقتي ارسال مي‌شود كه مي‌بايست آن را در سا‌مانه وارد كرده و سپس روي گزينه ورود كليك كنيد. حال برايتان صفحه‌‌اي نمايش داده مي‌شود كه بايد در آن گزينه ثبت نوبت را انتخاب كنيد. عكس
  • در مرحله آخر براي شما صفحه‌‌اي نمايش داده مي‌شود كه در آن تاريخ نوبت و مشخصات شما آمده است كه با نمايش اين صفحه مي‌توانيد از ثبت نوبت و دريافت آن مطمئن شويد. عكس

نكته: حتما از صفحه آخر كه در آن تاريخ نوبتتان آمده است پرينت بگيريد و در حين مراجعه به شوراي حل اختلاف آن را به همراه خود داشته باشيد.

سه نكته مهم در خصوص سا‌مانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان

در زير سه نكته مهم در خصوص سا‌مانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان ذكر شده است:

  • در سا‌مانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان هر دوازده دقيقه يك نوبت ثبت مي‌گردد و اخذ نوبت در اين سا‌مانه با محدوديت زماني نيز روبه رو است.
  • براي دريافت نوبت در اين سا‌مانه حتما بايد در سا‌مانه ثنا حساب كاربري داشته باشيد.
  • حتما از صفحه آخر كه در آن تاريخ نوبتتان ذكر گرديده است پرينت بگيريد زيرا در صورتي كه پرينت نداشته باشيد نمي‌توانيد از نوبتتان استفاده كنيد.

سوالات متداول

سا‌مانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان در چه سالي تاسيس شد‌‌‌ ؟

اين سا‌مانه در سال ۱۳۹۹ تاسيس گرديد.

اگر در سا‌مانه ثنا ثبت نام نكنيم مي‌توانيم از سا‌مانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان استفاده كنيم‌‌‌ ؟

خير مي‌بايست حتما در سا‌مانه ثنا ثبت نام نماييد.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص سامانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد. كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آماده‌اند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون سامانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان پاسخ دهند.

 

منبع : سامانه نوبت دهي اجراي احكام گرگان

 

 



:: بازديد از اين مطلب : 1

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۶:۱۸ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی