مشاوره حقوقي
مشاوره حقوقي

 

معمولا زوجين پس از ازدواج اقدام به فرزند آوري مي‌كنند اما در برخي موارد ازدواج آن‌ها به طلاق ختم مي‌شود كه در اين صورت يكي از آن‌ها موظف است كه ‌سرپرستي كودك خود را عهده گيرد و تمام تلاشش را براي تربيت درست فرزند به كار گيرد. در برخي موارد نيز ممكن است حضانت از پدر يا مادر سلب شود. در ادامه قصد داريم توضيحاتي را در خصوص نحوه تنظيم دادخواست سلب حضانت از مادر خدمتتان ارائه نماييم، با ما همراه باشيد.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

دادخواست سلب حضانت از مادر

 نحوه تنظيم – ارائه نمونه دادخواست

 

 

سلب حضانت از مادر

طبق قانون دختر و پسر از زماني كه متولد مي‌شوند تا سن هفت سالگي تحت حضانت مادر خواهند بود. مادر مي‌بايست برخي صلاحيت‌هاي اخلاقي را داشته باشد تا قانون حضانت فرزندان را در اختيارش قرار دهد. در صورتي كه مادر صلاحيت اخلاقي براي نگهداري و حضانت فرزند را نداشته باشد قانون حضانت را از او سلب نموده و به پدر فرزند واگذار خواهد كرد.

براي اطلاع دقيق از موارد سلب حضانت از مادر كليك نماييد.

نحوه تنظيم دادخواست سلب حضانت از مادر

براي سلب حضانت از مادر مي‌بايست دادخواستي را تنظيم‌ نمود و طي ارائه آن‌ به دادگاه خواهان سلب حضانت فرزند از ما‌در شد. براي ارائه اين دادخواست مي‌بايست نحوه تنظيم آن ‌را به خوبي دانست تا بتوان يك دادخواست اصولي تهيه و به دادگاه ارائه نمود. در ادامه يك نمونه اصولي دادخواست سلب حضانت از مادر را برايتان شرح داده‌‌ايم:

با سلام و احترام خدمت رياست محترم دادگاه خانواده

اينجانب آقاي…. به شماره شناسنامه….. و شماره ثبت طلاق… مي‌باشم، بنده در تاريخ…. با خانم….. اقدام به عقد نكاح نموده‌ام كه اين عقد را منحل نموده‌‌ايم و در دادگاه با راي قاضي از يكديگر جدا شديم. نتيجه اين عقد فرزندم به نام…. مي‌باشد كه در حال حاضر تحت حضانت مادرش مي‌باشد. از آن جايي كه مادر از صلاحيت‌هاي اخلاقي كامل براي حضانت فرزندم برخوردار نيست از رياست محترم دادگاه خانواده درخواست دارم كه حكم سلب حضانت از مادر را صادر بفرماييد و حضانت او را سلب نماييد.

سوالات متدوال

دختر و پسر از چه سني تا چه سني تحت حضانت مادر خواهند بود ؟

دختر و پسر از زمان تولد تا سن هفت سالگي تحت حضانت مادر مي‌باشند.

اگر مادر داراي صلاحيت اخلاقي نباشد مي‌توان حضانت را از او سلب كرد ؟

بله در متن مقاله به اين موضوع اشاره شده است.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص دادخواست سلب حضانت از مادر، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد. كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آماده‌اند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون دادخواست سلب حضانت از مادر پاسخ دهند.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد يا مي توانيد مقالات مجله حقوقي وكيل دات كام را مطالعه نماييد.

 

 

 

شماره تماس وكيل دات كام

 

منبع:

دادخواست سلب حضانت از مادر

 نحوه تنظيم – ارائه نمونه دادخواست

 
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۰۲:۵۲ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی