مشاوره حقوقي
مشاوره حقوقي

 

وقتي زن و شوهر پس از عقد نكاح متوجه شوند كه امكان سازش با يكديگر را ندارند و ‌‌‌‌‌نمي‌توانند در كنار هم زندگي كنند ‌‌‌‌مي‌توانند به صورت قانوني از هم جدا شوند كه به اين كار طلاق گفته ‌‌‌‌مي‌شود. طلاق انواع مختلفي دارد و زن و شوهر ‌‌‌‌مي‌بايست مراحل قانوني آن را طي نمايند تا بتوانند از هم جدا شوند. در ادامه قصد داريم توضيحاتي را در خصوص طلاق بائن غير مدخوله خدمت شما عزيزان ارائه نماييم، با ما همراه باشيد.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

طلاق بائن غير مدخوله

 حقوق مالي زن در طلاق پيش از رابطه زناشويي

عده

 

 

طلاق بائن چيست ؟

طلاق بائن يكي از انواع طلاق ‌‌‌‌مي‌باشد كه قوانين متفاوتي براي آن وضع شده است. در طلاق بائن‌ مرد ‌‌‌‌‌نمي‌تواند در مدت عده به زن رجوع كند و يا به زندگي مشترك ادامه دهد و‌ در صورتي كه از طلاق پشيمان شده باشد ‌‌‌‌مي‌بايست دوباره با زن عقد كند تا قانون به او اجازه دهد كه به زندگي مشترك را با همسر خود ادامه دهد.

طلاق غير مدخوله جزو طلاق‌هاي بائن است يا رجعي ؟

از آن جايي كه در طلاق غيرمدخوله زن هنوز باكره است طلاق او جزو طلاق‌هاي بائن به حساب آمده و طلاق رجعي نيست زيرا مرد ‌‌‌‌‌نمي‌تواند در مدت زمان عده به زن رجوع نمايد.

طلاق بائن غير مدخوله

طلاق بائن غير مد‌خوله قوانين متفاوتي نسبت به ديگر انواع طلاق دارد و زن و شوهر بايست به اين قوانين توجه كنند. در طلاق بائن غير مد‌خوله زن و شوهر هنوز اقدام به برقراري رابطه زناشويي نكرده‌‌اند و زن هنوز باكره است. فرقي ‌‌‌‌‌نمي‌كند كه آن‌ها در دوران عقد باشند و يا عروسي كرده باشند و همين كه زن باكره باشد طلاق او بائن غير مد‌خوله به حساب ‌‌‌‌مي‌آيد. همچنين مرد نيز در طلاق بائن غيرمدخوله حق رجوع به زن را در مدت عده نخواهد داشت.

مدت زمان عده در طلاق بائن غيرمدخوله

قانونگذار هيچ مدت زماني را براي عده طلاق غير مد‌خوله در نظر ‌‌‌‌‌نمي‌گيرد و زن پس از طلاق بائن ملزم به نگه داشتن عده نخواهد بود. زن ‌‌‌‌مي‌تواند بلافاصله پس از طلاق بائن‌ غيرمدخوله با مرد ديگري ازدواج كند و اين كار نيز هيچ گونه منع فانوني ندارد.

مهريه زن غيرمدخوله

او مستحق نصف مهريه است.

سوالات متدوال

طلاق بائن چيست ؟

طلاق بائن به طلاقي گفته ‌‌‌‌مي‌شود كه مرد ‌‌‌‌‌نمي‌تواند در مدت عده به زن رجوع نمايد.

آيا طلاق بائن عده دارد ؟

خير هيچ مدت زماني براي عده طلاق بائن در نظر گرفته نشده است.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص طلاق بائن غير مد‌خوله، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد. كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آماده‌اند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون طلاق بائن غير مد‌خوله پاسخ دهند.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد يا مي توانيد مقالات مجله حقوقي وكيل دات كام را مطالعه نماييد.

 

شماره تماس وكيل دات كام

 

 

منبع:

طلاق بائن غير مدخوله

 حقوق مالي زن در طلاق پيش از رابطه زناشويي

عده

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۰۴:۴۳ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی