مشاوره حقوقي
مشاوره حقوقي

بهترين وكيل طلاق تهران كيست ؟ زن و مردي كه با هم پيوند ازدواج ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌بندند قطعا قصد داشتن يك زندگي با دوام و طولاني مدت را دارند‌‌‌‌‌‌‌‌‌. اما گاهي به دلايل مختلف طرفين ‌‌‌‌‌‌‌‌نمي‌توانند به زندگي مشترك با هم ادامه دهند‌. وقتي كه ادامه زندگي زناشويي براي دو طرف دردآور و غير قابل تحمل ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود تنها راه نجات طلاق است‌. هيچ عقل سليمي نمي‌پذيرد كه انسان خود را آزار دهد‌.

اساس زندگي مشترك آرامش داشتن طرفين در كنار هم است نه عذاب كشيدن‌‌‌‌‌‌‌‌‌. پس زماني كه ادامه زندگي زوجين غير ممكن ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود شرع و قانون طلاق را پيش روي زوجين مي‌گذارد‌. چيزي كه بديهي است پيچيدگي و دشواري پروسه قانوني طلاق است‌. چه بسيار از زوجيني كه از نظر عاطفي از هم طلاق گرفته‌اند اما به دليل سختي روند قانوني كه طلاق دارد آن را به طور رسمي ثبت نكرده‌اند‌‌‌‌‌‌‌‌‌.  يكي از مطمئن‌ترين راه‌ها براي رسيدن به نتيجه در پرونده طلاق داشتن يك وكيل خوب است‌.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

 

 

 

منبع :

 وكيل طلاق در تهران 

 بهترين وكيل طلاق در تهران 

 

 

طلاق زوجه از مرد

از منظر شرعي و قانوني زوج ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌تواند زوجه را طلاق دهد و در ‌‌‌‌‌‌‌‌اين صورت كار آسان است اما دشواري زماني رخ مي‌دهد كه زن درخواست طلاق مي‌دهد‌. قطعا مهم‌ترين و پيچيده‌ترين پرونده در دعاوي خانوادگي پرونده درخواست طلاق از سوي زوجه است‌. زوجه نيز ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌تواند با اثبات وجود شرايط دوازده گانه طلاق و اثبات وجود عسر و حرج در زندگي زناشويي از شوهر طلاق بگيرد‌.

در‌‌‌‌‌‌‌‌ اين صورت قطعا زن بايد وكيل داشته باشد و يا حداقل از مشاوره و يا نظر يك وكيل مجرب استفاده نمايد‌‌‌‌‌‌‌‌‌. در غير ‌‌‌‌‌‌‌‌اين صورت احتمال اينكه به نتيجه نرسد زياد است‌.

نحوه دادخواست طلاق

نخستين مرحله تسليم درخواست از طريق دفاتر خدمات الكترونيك قضايي است‌. در ‌‌‌‌‌‌‌‌اين مرحله هر يك از طرفين كه خواستار طلاق است دادخواست خود را ثبت ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌كند‌. شما بايد در دادخواست خود شرح دهيد كه قصد جدايي داريد و دلايل خود را ارائه دهيد‌.

نحوه ارائه دادخواست از اهميت زيادي برخوردار است‌‌‌‌‌‌‌‌‌. در صورتي كه در تنظيم دادخواست دقت نكنيد امكان دارد كه دادخواست شما پذيرفته نشود و از همان ابتدا رد گردد‌. بنابراين بهتر است اصلا بدون وكيل شروع نكنيد زيرا به نتيجه مطلوب نخواهيد رسيد‌. گروه وكيل دات كام با گروهي از وكلاي مجرب در زمينه طلاق راهنماي شما براي تنظيم دادخواست طلاق هستند‌.

بعد از‌‌‌‌‌‌‌‌ اينكه دادخواست در دفاتر خدمات الكترونيك قضايي ثبت گرديد به دادگاه خانواده ارسال ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود و سپس تعيين شعبه ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌گردد‌. ‌‌‌‌‌‌‌‌اين كه در چه تاريخي و در كدام شعبه نخستين جلسه برگزار ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود از طريق سامانه ثنا به طرفين ابلاغ ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌گردد‌.

وكيل طلاق

قطعا زماني كه پرونده طلاق را مطرح ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌كنيد از همان مراحل نخستين نياز به وكيل داريد‌. همانطور كه گفته شد اگر دادخواست را به درستي مطرح نكنيد و مدارك لازم را براي دادخواست خود ارائه ندهيد دادخواست شما رد ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود و مانند ‌‌‌‌‌‌‌‌اين است كه قبل از شروع پرونده در آن شكست بخوريد‌.

وكيل طلاق ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌تواند با استناد به مواد قانوني براي ما دادخواست تنظيم كند‌. گروه وكيل دات كام نه تنها دادخواستي دقيق براي شما ثبت ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌نمايند بلكه در جمع آوري مدارك و اسناد لازم به شما كمك ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌كنند‌.

وكيل طلاق در تمام مراحل دادگاه در كنار شما است و به شما در رسيدن به نتيجه مطلوب كمك ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌نمايد‌. گاهي پيش ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌آيد كه زن يا شوهر در پرونده برنده ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود اما به نتيجه مطلوب خود ‌‌‌‌‌‌‌‌نمي‌رسد‌. به طور مثال زن ‌‌‌‌‌‌‌‌نمي‌تواند تمام حقوق مالي خود را بگيرد‌. قطعا وكيل طلاق با دانش حقوقي خود سبب ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود تا به نتيجه مطلوب خود برسيد‌.

لزوم وكيل طلاق تهران

در تمام مراحل دادگاه طلاق قطعا قاضي از طرفين ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌خواهد تا علاوه بر ‌‌‌‌‌‌‌‌اينكه به صورت كتبي شواهد و اسناد خود را ارائه دهند به صورت شفاهي نيز توضيحات را براي قاضي دادگاه مطرح كنند‌. استفاده از يك وكيل باعث ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود كه با قاضي با زبان قانون سخن بگوييد‌. چه چيزي بهتر از‌‌‌‌‌‌‌‌ اينكه وكيل زبان قانوني شما در دادگاه باشد‌.

به علاوه گاهي پروسه طلاق طولاني و وقت گير ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود كه شما ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌توانيد با سپردن اين كار به گروه وكلاي وكيل دات كام علاوه بر ‌‌‌‌‌‌‌‌اينكه در كوتاه‌ترين زمان به نتيجه دلخواه خود ‌‌‌‌‌‌‌‌برسيد، نيز ديگر نيازي نباشد كه وقت خود را در دادگاه بگذرانيد‌. حتي دردسر‌‌‌‌‌‌‌‌ اين كه خارج از جلسات اصلي مدام به دادگاه مراجعه نماييد و پيگيري‌‌‌‌‌‌‌هاي لازم را انجام دهيد نخواهيد داشت‌.

هزينه‌‌‌‌‌‌‌هاي وكيل طلاق تهران

ممكن است كه به نظر شما داشتن يك وكيل بسيار هزينه داشته باشد اما قطعا با يك محاسبه ساده ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌توانيد متوجه شويد كه داشتن وكيل نه تنها از نظر مالي به ضرر شما نيست بلكه حتي به سود شما است‌. زماني كه شما بتوانيد تمام حقوق مالي خود را بگيريد يا‌‌‌‌‌‌‌‌ اينكه مجبور نشويد بيشتر از آنچه كه قانون تعيين كرده بپردازيد نه تنها هزينه‌‌‌‌‌‌‌هاي شما براي وكيل جبران ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود بلكه حق واقعي خود را به دست آورده‌‌‌‌‌‌‌‌ايد‌.

وكلاي طلاق با توجه به نوع پرونده براي اين كار حق الوكاله‌‌‌‌‌‌‌هاي متفاوتي از هم دارند اما گروه وكلاي وكيل دات كام داراي بهترين و منصفانه‌ترين تعرفه‌ها براي پذيرش پرونده طلاق ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌باشد‌.

بهترين وكيل طلاق تهران

براي اينكه بتوانيد بهترين وكيل طلاق تهران را پيدا نماييد بايد به فاكتور‌‌‌‌‌‌‌هاي زيادي توجه نماييد‌. در مورد پرونده طلاق وكلاي زيادي وجود دارند اما بايد در انتخاب آن‌ها دقت نمود‌. يك وكيل بد نه تنها كمكي به شما ‌‌‌‌‌‌‌‌نمي‌كند بلكه باعث ضرر و شكست شما نيز ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌شود‌.

براي انتخاب بهترين وكيل بايد به سابقه و تجربه وكيل و پرونده‌‌‌‌‌‌‌هايي كه در آن موفق شده است دقت نمود البته موضوع حق الوكاله نيز مهم است‌.

گروه وكلاي وكيل دات كام با در اختيار داشتن بهترين وكلاي طلاق در تهران شما را در پيش برد اهدافتان ياري مي‌رساند. وكلاي اين گروه نه تنها داراي تجربه و سابقه كافي در‌‌‌‌‌‌‌‌ اين زمينه هستند بلكه حق الوكاله‌هاي منصفانه‌اي نيز دارند‌.

پيش از شروع كردن فرآيند طلاق ‌‌‌‌‌‌‌‌مي‌توانيد از خدمات مشاوره تلفني و آنلاين وكيل دات كام استفاده نماييد و با آگاهي كامل قدم در‌‌‌‌‌‌‌‌ اين راه بگذاريد‌. وكيل دات كام پرونده طلاق شما را بر عهده مي‌گيرد‌ و در تمام مراحل همراه شما است و به شما براي رسيدن به بهترين نتيجه كه دلخواه شما است كمك مي‌كند‌.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص وكيل طلاق، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد. كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آماده‌اند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون وكيل طلاق پاسخ دهند.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد يا مي توانيد مقالات مجله حقوقي وكيل دات كام را مطالعه نماييد.

 

شماره تماس وكيل دات كام

 

منبع :

 وكيل طلاق در تهران 

 بهترين وكيل طلاق در تهران 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: وكيل طلاق تهران،
موضوع:
[ ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۱:۱۵ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی