مشاوره حقوقي
مشاوره حقوقي

 

مشاوره حقوقي تلفني

همان طور كه با افزايش جمعيت رو به رو هستيم با آثار و تبعات اين واقعه نيز بايد دست و پنجه نرم كنيم. يكي از تبعات افزايش جمعيت بالا رفتن آمار دعاويي حقوقي و نزاع و درگيري است كه ممكن است هر خانواده‌اي با اين دست از مشكلات برخورد كرده باشد.

زماني كه اشخاص براي نخستين بار با مشكلات حقوقي برخورد مي‌كنند دچار آشفتگي و سردرگمي در اين زمينه مي‌شوند. براي حل مسئله پيش آمده براي چنين اشخاصي پيشنهاد مي‌شود در ابتداي امر نظر يك وكيل دادگستري را، در قالب مشاوره در مورد پرونده خود بدانند تا به پيچ و خم‌هاي موجود در پرونده حقوقي خود و همچنين سختي و يا آساني مسير خود آگاه شوند. اما در برخي موارد ديده مي‌شود كه افرادي بدون كمك و يا حتي مشاوره گرفتن از يك حقوقدان، بدون آگاهي وارد مراحل رسيدگي به پرونده خود مي‌شوند و به علت قصور خود در اين مسير مرتكب اشتباهاتي كه گاهاً جبران‌ناپذير است مي‌شوند. در صورتي كه با بهره‌گيري از يك مشاور مي‌توانستند از وقوع اين اشتباهات جلوگيري كنند. يكي از اين راه‌ها تماس با مشاوران حقوقي تلفني است.

مزاياي مشاوره حقوقي تلفني

صرفه‌جويي در زمان و هزينه

امروزه با توجه به مشكلات بسيار زياد، اشخاص ممكن است وقت كافي براي مراجعه به وكيل و مشاوره گرفتن از او را نداشته باشند اما باتوجه به پيشرفت‌هاي موجود در زمينه ارتباطات نيازي نيست كه حتما در دفتر وكلا حاضر شويد تا مشاوره حقوقي بگيريد. بلكه امروزه با يك تلفن ساده نيز مي‌توانيد مشاوره حقوقي بگيريد و مشاور حقوقي را از پرونده خود مطلع سازيد و از راه‌حل‌هاي حقوقي و مناسب در ارتباط با پرونده خود مطلع شويد. به اين ترتيب جامعه امروزي جاي هيچ بهانه‌اي را براي عدم آگاهي افراد از حقوق خويش، باقي نگذاشته است.

در اين زمينه سازمان بهزيستي نيز طي اقداماتي مشاوران حقوقي تلفني به صورت رايگان در اختيار افراد قرار داده است.

پيشگيري از وقوع مشكلات آتي

لازم به ذكر است كه نيازي نيست كه حتما پرونده‌اي در جريان باشد تا از مشاوره حقوقي بهره‌مند شويد. با كسب اطلاع از يك مشاور حقوقي از مشكلات آتي پيشگيري نماييد و از قبل سرنوشت مسئله حقوقي خود را بفهميد.

نا‌شناخته ماندن هويت

با مشاوره تلفني، مشاوران مخاطب خود را نمي‌شناسند بلكه تلاش آن‌ها فقط در جهت راهنمايي و هدايت درست اشخاص به سمت حقوق خود است.

در برخي موارد پيش آمده است كه برخي بنابر دلايلي از حقوق پايمال شده خود مي‌گذرند كه بيشتر اين افراد خانم‌هايي هستند كه به خاطر ترس از آبروي خود و يا دلايلي كه قابل احترام است از اين كار خودداري مي‌كنند، به همين دليل اين افراد مي‌توانند از مشاوره تلفني كه در دنياي امروزي بسيار رايج است استفاده كنند.

غير‌حضوري بودن

اين مشاوره به صورت غير‌حضوري است و نياز به صرف هزينه حمل و نقل نداريد. بنابراين بهتر اين است كه براي يك بار هم كه شده از مشاوره حقوقي استفاده كنيد و از حقوق خود مطلع شويد و در مورد اقدام كردن يا نكردن در زمينه حقوق خود تصميم به جا و درستي بگيريد.

مشاوره حقوقي تلفني با توجه به آساني در دسترس قرار گرفتن و همچين به صرفه بودن هزينه اين نوع مشاوره و صرفه‌جويي در وقت و بسياري از فوايد ديگر كه ذكر شد، مي‌تواند جزء بهترين پيشنهادات براي اشخاصي كه وقت و هزينه مشاوره براي آنان اهميت دارد، باشد.

كاهش بار رواني | مشاوره حقوقي تلفني

تجربه ثابت كرده است كه مراجعه افراد به صورت غير مستقيم باعث كاهش بار رواني بر روي آن‌ها مي‌شود و به اين صورت راحت‌تر از مشاوره مستقيم، انجام مي‌شود.

برداشته‌شدن محدوديت زماني

مشاوره تلفني معمولا به صورت ۲۴ ساعته است و هر زماني كه افراد بخواهند مي‌توانند به مشاور خود وصل شوند. در صورتي كه در مشاوره حضوري چنين امري ممكن نيست و مشاوران در زمان و مكان مشخص شده‌اي هستند و در خارج از آن زمان امكان مراجعه به آنان را نداريد.

جمع‌بندي و نتيجه‌گيري

از طريق مشاوره تلفني افراد مي‌توانند از تمام نقاط كشور به بهترين مشاوران وصل شوند و مشاوره بگيرند.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص مسائل حقوقي، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد . كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آماده اند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون مسائل و مشكلات حقوقي پاسخ دهند.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

منبع » مشاوره حقوقي تلفني با موبايل

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۵:۳۳ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی