مشاوره حقوقي
مشاوره حقوقي

 

بهترين مركز مشاوره طلاق همدان كدام است ؟ طلاق يك عامل آسيب زا مي باشد كه مي تواند به زنان و‌مردان ‌آسيب هاي روحي جدي وارد كند. اما به هر حال ممكن است زن ‌و ‌شوهر به هر دليلي مجبور به جدايي و طلاق شوند كه در اين صورت دريافت مشاوره طلاق كاملا الزامي مي باشد و بهتر است كه حتما مشاوره دريافت كنند. اگر به دنبال دريافت مشاوره طلاق در همدان هستيد مي توانيد با مشاوران حقوقي خانواده مركز وكيل دات كام تماس بگيريد. در ادامه توضيحاتي در مورد روند و قوانين طلاق داده شده است. 

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

مشاوره طلاق همدان

 بهترين مركز مشاوره طلاق همدان

 

طلاق چيست؟

طلاق به معناي جدايي زن و شوهر از يكديگر مي باشد. زن و شوهر به دلايل مختلف مي توانند از يكديگر جدا شوند و اين طلاق مي توان طلاق توافقي يا غير توافقي باشد.  اما طلاق نيز قوانين مربوط به خود را دارد كه زنان و مردان بايد به آن قوانين توجه فرمايند. براي كسب اطلاعات دقيق از مشاوره طلاق كليك كنيد.

مشاوره طلاق چيست و در آن چه موضوعاتي مورد برسي قرار مي گيرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معناي دريافت راهنمايي از يك مشاور كاردان و با تجربه در زمينه حقوقي طلاق مي باشد. وقتي قصد داريد از همسر خود جدا شويد مي بايست الزاما از يك مشاور راهنمايي دريافت كنيد تا بتوانيد آسان تر طلاق خود را ثبت كنيد و پرونده خود را سريع تر به نتيجه برسانيد.

مشاور طلاق كسي است كه در زمينه هاي مختلف كه در روند طلاق با آن روبرو مي شويد اطلاعات كافي داشته باشد. از جمله مهمترين مسائلي كه تا امروز مراجعان ما با آن درگير بودند مي توان به موارد زير اشاره داشت :

فردي كه ‌قصد طلاق دارد مي بايست به برخي ‌قوانين حقوقي آن توجه‌ نمايد تا بتواند به آساني طلاق بگيرد در غير اين صورت قطعا با بسياري از مشكلات در روند طلاق روبرو مي شوند.

نفقه

نفقه يكي از حقوق زن در حين عقد نكاح مي باشد كه شامل مخارج زندگي او‌ست و مرد مي بايست آن ‌را پرداخت كند‌. در زماني كه زوجين تصميم‌ به جدايي داشته باشند مرد بايد نفقه هاي عقب افتاده زن و همچنين نفقه فرزندش را پرداخت نمايد. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد نفقه زن كليك كنيد.

حضانت فرزند

وقتي زن و ‌شوهر قصد طلاق از يكديگر را داشته‌ باشند بايد هر دو در يك مدت زمان معين حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگيرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگي با عهده مادر و از زمان هفت سالگي تا نه سالگي به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نيز از زمان تولد تا هفت سالگي با مادر و از هفت سالگي تا پانزده سالگي به عهده پدرش خواهد بود. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق كليك كنيد.

حق طلاق

براي انجام طلاق مي بايست به حق طلاق نيز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او مي تواند هرگاه كه بخواهد همسرش را طلاق دهد ولي اگر زن در حين عقد حق طلاق را از مرد سلب كند‌ براي طلاق ديگر به اجازه او نيازي نيست و زن مي تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نيز ثبت كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد حق طلاق كليك كنيد.

پرداخت مهريه

مهريه يكي از حقوق زنان است كه در حين عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حين ‌طلاق اگر اين حق را پرداخت نكرده باشد ‌موظف است كه مهريه زن ‌را به طور كامل به او پرداخت نمايد. حتي اگر زن ‌مهريه نيز تعيين ‌نكرده باشد، مستحق دريافت مهرالمثل در حين ‌طلاق خواهد بود. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد قانون مهريه كليك كنيد.

نحوه دريافت مشاوره طلاق همدان

دريافت مشاوره طلاق در همدان بسيار ساده و آسان مي باشد. شما مي توانيد به صورت حضوري و تلفني مشاوره طلاق را دريافت ‌نماييد. در روش اول مي بايست به دفتر مشاوره رجوع كرده و وقت مشاوره بگيريد و سپس در همان دفتر به صورت حضوري با مشاور خود صحبت نموده و يك مشاوره عالي و كامل دريافت كنيد. اما در مورد دوم مي توانيد با مركز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفني با مشاور صحبت كنيد و مشاوره دريافت نماييد.

چرا دريافت مشاوره پيش از طلاق تا اين حد اهميت دارد؟

همانطور كه مي دانيد پيش از طلاق دريافت مشاوره در اين خصوص بهترين كاري است كه زن و شوهر مي توانند انجام دهند. دريافت مشاوره طلاق از اهميت زيادي برخوردار است زيرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتي كه دارد به او كمك مي نمايد تا طلاقش با سرعت بيشتري انجام گيرد و به همين دليل است كه دريافت مشاوره طلاق تا اين اندازه با اهميت است. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سريع ترين روش هاي طلاق كليك كنيد.

مركز مشاوره طلاق همدان وكيل دات كام

مركز مشاوره طلاق همدان وكيل دات كام با بهرمندي از كادري مجرب آماده است تا پاسخ گويي تمامي سوالات شما در مورد مسائل و مشكلات مختلف طلاق باشد. همچنين در صورت تمايل مي توانيد پرونده هاي طلاق خود را به اين مركز بسپاريد.

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق همدان

در ادامه پر تكرارترين سوالاتي كه در جلسات مشاوره طلاق همدان با آن روبرو شديم را پاسخ داده ايم :

طلاق چيست؟

طلاق به معناي جدايي زن و شوهر مي باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردي برسي مي شود؟

حضانت فرزند، مهريه و ….مورد برسي قرار مي گيرند.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد يا مي توانيد مقالات مجله حقوقي وكيل دات كام را مطالعه نماييد.

 

 

شماره تماس وكيل دات كام

منبع:

مشاوره طلاق همدان

 بهترين مركز مشاوره طلاق همدان

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۰:۵۳ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی