مشاوره حقوقي
مشاوره حقوقي

امروزه با وجود گوشي‌هاي هوشمند و تلفن‌هاي همراه پيشرفته راه براي خيانت‌هاي مجازي از طريق چت بسيار بازتر شده است و افراد مي‌توانند با استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي داخلي و خارجي به راحتي رابطه نامشروع برقرار كنند. در ادامه توضيحات كاملي را در خصوص اثبات خيانت همسر از طريق چت ارائه مي‌نماييم.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد.

منبع : اثبات خيانت از طريق چت

اثبات خيانت از طريق چت به چه معناست ؟

گاهي ممكن است زن يا شوهر از طريق چت به يكديگر خيانت كنند. اين به اين معناست كه فرد خيانت كننده در پيامرسان‌ها با شخصي كه به او محرم نيست ارتباط نامشروع برقرار مي‌كند.

در صورتي كه فرد متوجه شود كه همسرش از طريق چت به او خيانت كرده است مي‌تواند با شكايت در دادگاه خواهان مجازات او شود. البته ثابت كردن خيانت با ارائه چت‌هاي همسر بسيار مشكل است و در صورتي كه مدرك كافي وجود نداشته باشد بهتر است از طرح شكايت در اين مورد صرف نظر نماييد.

اثبات خيانت از طريق چت چگونه امكان پذير است ؟

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه با گرفتن عكس و اسكرين شات از پيام‌هاي همسر كه خيانت او را نشان مي‌دهد مي‌توانند در دادگاه نيز خيانت او را اثبات نمايند. اما در اين باره بايد بگوييم كه اسكرين شات اعتبار قانوني ندارد و نمي‌تواند خيانت همسر را ثابت كند. براي اثبات خيانت از طريق چت مي‌بايست به يكي از سه روش زير عمل نمود:

پرينت چت‌هاي همسر

چنانچه فرد از طريق پيامرسان‌هاي داخلي اقدام به خيانت نموده باشد مي‌توان با دسترسي به پرينت چت‌هاي او خيانت را اثبات نمود. البته گرفتن پرينت چت افراد فقط توسط دادگاه امكان پذير مي‌باشد. در صورتي كه از فرد شكايت شود و او از طريق شبكه اجتماعي داخلي اقدام به خيانت نموده باشد دادگاه پرينت چت‌هاي او را گرفته و خيانت اثبات مي‌شود.

دارا بودن شاهد

چنانچه در هنگام خيانت از راه چت‌ كردن دو نفر شاهد وجود داشته باشند و خيانت را ديده باشند مي‌توانند در دادگاه عليه فرد شهادت دهند و خيانت او را ثابت كنند.

دسترسي داشتن به اطلاعات موبايل

چنانچه همسر در يك شبكه اجتماعي خارجي اقدام به خيانت نموده باشد و امكان گرفتن پرينت چت‌هاي او نباشد از يك راه ديگر نيز مي‌توان خيانت او را ثابت كرد. چنانچه فرد پسورد و اطلاعات پيامرسان نصب شده در تلفن همسرش را در اختيار داشته باشد مي‌تواند به چت‌ها دسترسي پيدا كند و از آن‌ها براي اثبات خيانت استفاده نمايد.

در صورتي كه مدارك كافي براي اثبات خيانت وجود نداشته باشد بهتر است از شكايت صرف نظر نمود زيرا اگر بعد از شكايت نتوانيد مدارك كافي به دادگاه ارائه نماييد و خيانت را اثبات كنيد به جرم افترا محكوم خواهيد شد و شخص مي‌تواند از شما در دادگاه شكايت نمايد.

سوالات متدوال

آيا خيانت از طريق چت جرم محسوب مي‌شود ؟

بله جرم محسوب مي‌شود و فرد خيانت كننده طبق قانون مجازات خواهد شد.

ا‌ثبات خيانت ا‌ز طريق چت با گرفتن پرينت چت‌ها امكان پذير است ؟

بله.

دارا بودن دو شاهد مي‌تواند باعث اثبات خيانت شود ؟

بله در صورتي كه هر دو نفر شاهد خيانت بوده باشند.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اثبا‌ت خيا‌نت ا‌ز طريق چت، به كانال تلگرام حقوقي وكيل دات كام مراجعه نماييد. كارشناسان مركز مشاوره حقوقي وكيل دات كام نيز آماده‌اند تا با ارائه خدماتي در زمينه مشاوره حقوقي تلفني وكيل دات كام به سوالات شما عزيزان پيرامون اثبا‌ت خيا‌نت ا‌ز طريق چت پاسخ دهند.

 

براي دريافت مشاوره حقوقي مي توانيد با متخصصين و وكلاي با تجربه وكيل دات كام با شماره 02166419012 تماس بگيريد يا مي توانيد مقالات مجله حقوقي وكيل دات كام را مطالعه نماييد.

 

شماره تماس وكيل دات كام

 

 

منبع : اثبات خيانت از طريق چت

امتیاز:
بازدید:
برچسب: اثبات خيانت از طريق چت،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۲:۲۲ ] [ vakiel ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی